Samen met je team bouwen. Dat wíl je!

Tarieven Eindejaarsactie

Heb je een vraag?

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over E-WISE. Wanneer jouw vraag er niet bij staat, bel ons dan op 030-26 44 100, we helpen je graag. Of mail ons via het contactformulier.

Abonnementen

Uiterlijk twee werkdagen nadat wij jouw inschrijfformulier hebben ontvangen, krijg je van ons een e-mail met daarin jouw persoonlijke inloggegevens. Je kunt dan meteen aan de slag. Nog sneller beginnen? Bel ons gerust op kantoortijden op 030-26 44 100, we helpen je graag!

Om je te abonneren op E-WISE klik je in het menu op ‘abonneren’. Volg vervolgens de aanwijzingen op het getoonde formulier. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bel ons op 030- 26 44 100, we helpen je graag.

Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@e-wise.nl. De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van jouw abonnementsjaar. Graag onder vermelding van jouw naam en adres. Je ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.

Cursussen

Om het certificaat voor een cursus te behalen, moet je 70% van de scoringsvragen goed hebben beantwoord. Als je een te lage score haalt, kun je de cursus opnieuw maken. 

Wellicht wordt de video niet op HD (high definition) afgespeeld. De videospeler probeert automatisch de voor jou beste versie van de video te laden (op basis van de beschikbare internetsnelheid en schermgrootte).
Rechts onderin, op de afspeelbalk van de video zie je dat in het grijs ‘HD’ staat. Als je hierop klikt en vervolgens 720p of 1080p selecteert, kun je de video in de hogere beeldkwaliteit bekijken. Mochten de beelden dan gaan schokken, dan is de internetverbinding te langzaam of is jouw computer niet in staat HD af te spelen. Je kunt de video’s dan zonder HD bekijken, maar het beeld is dan niet optimaal.

Het cursuspakket is dynamisch. Dat wil zeggen dat er steeds nieuwe cursussen bij komen. Daarnaast worden bestaande cursussen geactualiseerd zodat ook deze gevolgd kunnen blijven worden.

Heeft u problemen met het afspelen van de video’s in de cursus. Hieronder staan de meest gebruikte oplossingen:

Werkt de video niet op uw PC? Controleer of ze wel afspelen op een andere computer, smartphone of tablet. Als dit het geval is dan ligt het aan uw computer of netwerk.
Ziet u geen video? Misschien is in uw bedrijfsnetwerk het afspelen van video’s (Vimeo of Youtube) geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met uw systeembeheerder.
Haperende video? Gebruik het tandwieltje, rechtsonder in het scherm van de video, om de download-snelheid aan te passen.
Ziet u een zwart scherm met een melding? De video’s worden regelmatig door ons gechecked. Toch kan het zijn dat de video heel recentelijk door Youtube is verplaatst of verwijderd.